Kategorie artykułów

Polecane artykuły:

Grasz w zielone? Gram!(...)

Firmy coraz częściej skupiają się nie tylko na własnych zyskach i zaspokajaniu potrzeb klientów, ale także na tym, by działać w sposób odpowiedzialny ekologicznie i społecznie. Wiedzą, że realizacja koncepcji zielonego marketingu w znacznym stopniu przekłada się na wizerunek marki. Jeszcze nie tak dawno zielony marketing utożsamiany był tylko z posiadaniem certyfikatu, potwierdzającego znikomy wpływ produktu na środowisko. Dziś jest inaczej. Wprowadzanie sy(...)
»

Widmo „nowej definicji” R(...)

Po Polsce krąży widmo „nowej definicji” RIPOK-u! To zdumiewające socjologicznie wydarzenie dedykujemy deputowanym nowo wybranego parlamentu, aby nie szli takimi samymi krętymi ścieżkami co ich poprzednicy. Opisywany typ akcji turbo-lobbingowej możemy nazwać taktyką bomby z opóźnionym zapłonem. Najpierw „wciska” się do ustawy niejasno brzmiące sformułowania, następnie – po jej uchwaleniu – zleca ekspertyzę uchwalonych zapisów (z których wynika, że mamy w tym przypadk(...)
»