Dlaczego nie stać cię na brak Facebooka

wydany w Wodociągi - Kanalizacja – 2019-3
  DRUKUJ

Podobno nie działa, nie sprzedaje, generuje koszty, powoduje problemy, nie wiadomo do czego służy, wyczerpuje swoją formułę. A jednak liczba jego użytkowników w Polsce wyniosła w 2018 r. prawie 17 mln. I ciągle rośnie. Facebook to podstawowe źródło informacji dla wielu Państwa klientów.

Zadam więc pytanie: jak skuteczni są Państwo w docieraniu z informacjami na temat przedsiębiorstwa do swoich klientów? Czy można przy tym pominąć medium, z którego korzysta prawie połowa obywateli naszego kraju? Brak informacji rodzi plotki, a te z kolei prowadzą do kryzysów. Nieposiadanie konta na Facebooku to niemożność kontroli i kształtowania informacji dotyczących przedsiębiorstwa. Myślę, że każdy zgodzi się z tym, że lepiej wiedzieć, gdzie i co się dzieje (i mieć nad tym kontrolę), niż biernie czekać na rozwój wypadków.< [...]

Dostęp do dalszej części artykułu jest płatny

Z prenumeratą cyfrową lub papierową uzyskasz
bezpłatny dostęp do wszystkich treści.

Sprawdź ofertę prenumeraty

Zaloguj się |  Odblokuj kodem  | Prenumerujesz? – otrzymaj dostęp

comments powered by Disqus