Reklamować czy zachwalać?

wydany w Wodociągi - Kanalizacja – 2018-10
  DRUKUJ

Mimo przeciwności losu (pieniądze), kłód pod nogi (przepisy), innych trudów (brak czasu), wielu z nas z uporem przekonuje ludzi do picia wody z kranu. Staramy się wprowadzać kranówkę do restauracji, korzystamy z reklamy zewnętrznej na naszych pojazdach, bilbordach, a nawet ogrodzeniach, udzielamy wywiadów, sami organizujemy konferencje prasowe i różne eventy dla dziennikarzy. I wciąż natykamy się na pytania, a nawet zarzuty – po co to robimy? Przecież jesteśmy tym okropnym monopolistą naturalnym, a reklama wody to rozrzutność.
Mieszkańcy naszym sojusznikiem
Oponentom, malkontentom odpowiadam – naszą wodę trzeba zachwalać, ale trzeba to robić z głową i reagować na zmieniający się rynek. A w ostatnich latach rynek reklamy i mediów przeżywa rewolucję. Jeszcze parę lat temu w Polsce nikomu nie przychodziło do [...]

Dostęp do dalszej części artykułu jest płatny

Z prenumeratą cyfrową lub papierową uzyskasz
bezpłatny dostęp do wszystkich treści.

Sprawdź ofertę prenumeraty

Zaloguj się |  Odblokuj kodem  | Prenumerujesz? – otrzymaj dostęp

comments powered by Disqus