Od redakcji

wydany w Wodociągi - Kanalizacja – 2017-9
  DRUKUJ

Czy firmy wodno-kanalizacyjne potrzebują marketingu? Jeśli tak, to w jakich obszarach? Czy działania PR-owepoprawiają wizerunek firm? A może wystarczy produkować wodę, która wybroni się swoją jakością?

Marketing i PR w branży wod-kan to główny temat tego numeru. O najlepszych działaniach marketingowych i PR-owych pisze profesor Ryszard Cichocki, socjolog. Warto sięgnąć do tego tekstu, bo być może przedstawione w nim sprawdzone rozwiązania podsuną Państwu nowe pomysły. Jednym ze wzorów do naśladow [...]

Dostęp do dalszej części artykułu jest płatny

Z prenumeratą cyfrową lub papierową uzyskasz
bezpłatny dostęp do wszystkich treści.

Sprawdź ofertę prenumeraty

Zaloguj się |  Odblokuj kodem  | Prenumerujesz? – otrzymaj dostęp

comments powered by Disqus