Kranówka – bitwa na słówka

wydany w Wodociągi - Kanalizacja – 2015-3
  DRUKUJ

Coraz więcej spółek wodociągowych zaczyna promować picie kranówki. Używamy przy tym coraz odważniejszych narzędzi PR-owych. Nie możemy jednak zapominać, że mamy przeciwko sobie mocnych przeciwników. Bitwa o promocję kranówki to przede wszystkim bitwa na słowa. Każde słowo jest ważne i każde może być użyte przeciwko nam.

Wodociągi Kieleckie nie są wyjątkiem, gdyż promują picie kranówki w postaci nieprzetworzonej, niefiltrowanej. W promocję zdrowej wody prosto z sieci mocno angażują się Łódź, Kraków, Gdańsk, Bydgoszcz i wielu innych – proszę o wybaczenie, że wszystkich nie wymieniam. Używamy do tego celu technik wideo i spotów radiowych, tradycyjnych reklam, happeningów, kupujemy karafki, szklanki i inne naczynia, namawiamy do współpracy lokale gastronomiczne. To bardzo dobre rozwiązania, bo świadomość wysokiej jakości wody dos [...]

Dostęp do dalszej części artykułu jest płatny

Z prenumeratą cyfrową lub papierową uzyskasz
bezpłatny dostęp do wszystkich treści.

Sprawdź ofertę prenumeraty

Zaloguj się |  Odblokuj kodem  | Prenumerujesz? – otrzymaj dostęp

comments powered by Disqus