Kategorie artykułów

Reklama

Polecane artykuły:

Jak promować bioenergię w(...)

Odpowiedź na to pytanie daje projekt „Bioenergy Promotion”, realizowany w ramach Programu Regionu Morza Bałtyckiego 2007-2013, którego celem jest promocja energii produkowanej z biomasy w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju w krajach Regionu Morza Bałtyckiego. Partnerem wiodącym projektu, w którym uczestniczy 34 partnerów z krajów nadbałtyckich, jest Szwedzka Agencja Energetyczna (Swedish Energy Agency). (...)
»

CDP – odpowiedzialnie o e(...)

Raportowanie emisji gazów cieplarnianych i strategii związanych ze zmianami klimatycznymi w ciągu ostatniej dekady stało się istotnym narzędziem komunikowania przez największe korporacje, szczególnie te notowane na giełdzie.   W tym zakresie przodują najpotężniejsze spółki europejskie. W związku z rosnącą presją inwestorów, a także odbiorców, dla dużych polskich firm w najbliższej przyszłości stanie się to równie(...)
»