Biznes z klimatem

wydany w Recykling – 2008-6
  DRUKUJ
Trudno zaakceptować zmiany, które są niezrozumiałe. Ciężko pojąć, że przekształcenia, które na Ziemi trwały miliony lat, teraz następują w ciągu jednego pokolenia. A już wręcz niemożliwe jest uzmysłowienie skutków działania czegoś, czego nie widać np. dwutlenku węgla. Niezrozumienie problemu nie jest charakterystyczne tylko dla przeciętnej osoby, ale również dla statystycznego menadżera, przedsiębiorcy, polityka czy dziennikarza. Wciąż w Polsce funkcjonuje znikoma świadomość niebezpieczeństw związanych z niszczeniem środowiska, a szczególnie z globalnym ociepleniem i ze wzrastającą emisją gazów cieplarnianych przez rozwijającą się cywilizację. Jeśli uda się zwiększyć poziom zrozumienia zagrożeń wraz z towarzyszącymi temu problemami, wówczas ludzie zaangażują się w ich r [...]
Dostęp do dalszej części artykułu jest płatny

Z prenumeratą cyfrową lub papierową uzyskasz
bezpłatny dostęp do wszystkich treści.

Sprawdź ofertę prenumeraty

Zaloguj się |  Odblokuj kodem  | Prenumerujesz? – otrzymaj dostęp

comments powered by Disqus