Edukacja ekologiczna w mediach

wydany w Recykling – 2004-11
  DRUKUJ
FORUM RECYKLINGU POLEKO 2004

Dlaczego firmy globalne typu McDonald’s, Coca Cola, Procter & Gamble każdego roku wydają dziesiątki milionów dolarów na reklamę w telewizji? Dlatego, że przynosi to wymierny efekt. – wzrost sprzedaży, utrzymanie klientów i wychowywanie nowych konsumentów. Czy zatem w dobie globalizacji ci, których misją jest ochrona środowiska, nie powinni również wykorzystać tego narzędzia do promocji swoich idei?

W końcu Namawianie do zjedzenia kolejnego „bigmaka” czy przekonywanie do segregowania odpadów pozostaje, oczywiście bez zwracania uwagi na etykę i zdrowy rozsądek, tylko informacją. Infor [...]
Dostęp do dalszej części artykułu jest płatny

Z prenumeratą cyfrową lub papierową uzyskasz
bezpłatny dostęp do wszystkich treści.

Sprawdź ofertę prenumeraty

Zaloguj się |  Odblokuj kodem  | Prenumerujesz? – otrzymaj dostęp

comments powered by Disqus