Kategorie artykułów

Polecane artykuły:

Zielony marketing – refle(...)

W powszechnym przekonaniu przyjęło się, że marketing i public relations to działania mające na celu kolorowanie, by nie powiedzieć: fałszowanie rzeczywistości. To przede wszystkim sprawianie, aby produkt, usługa czy inny przedmiot działalności firmy były atrakcyjne. Często bardziej niż są w rzeczywistości. Obie dziedziny nie mają dobrej opinii u statystycznego Kowalskiego. „To był tylko »piar«” – mówi, mając na myśli wizerunkowe działanie firmy, w kontrze do jej nieuczciwych praktyk. (...)
»

Cele środowiskowe i zasad(...)

W pierwszej części artykułu omówiono ogólne zagadnienia związane z problematyką celów środowiskowych i zasad ochrony wód, które wynikały ze zmian polskiego prawa, wprowadzonych na podstawie Ustawy z 5 stycznia 2011 r. o zmianie ustawy Prawo wodne oraz niektórych innych ustaw1. Zwykle jest tak, że po wprowadzeniu wielu zmian w prawie, zmienione lub nieco zmodyfikowane zostają równocześnie cele i zasady, któ(...)
»