Opakowaniowa ignorancja

wydany w Recykling – 2002-10
  DRUKUJ

1 stycznia 2002 roku weszła w życie Ustawa z 11 maja 2001 roku o opakowaniach i odpadach opakowaniowych (DzU z 22 czerwca 2001 r.), która w rozdziale 4 traktuje o obowiązkach sprzedawcy i użytkownika produktów opakowaniowych. Ustawa nakłada na jednostki handlu detalicznego obowiązek m.in. przekazania swoim klientom informacji o dostępnych systemach zwrotu, zbiórki i recyklingu opakowań, co najmniej przez wywieszenie odpowiedniej informacji w miejscu sprzedaży.


Zdając sobie jednak sprawę, że nasz system prawny nie zawsze odzwierciedla rzeczywistość – postanowiłam zasięgnąć opinii rzecznika prasowego jednego z marketów a jednocześnie sprawdzić sytuację w samym markecie. Skontaktowałam się więc z biurem prasowym METRO AG, kierującym siecią sklepów [...]
Dostęp do dalszej części artykułu jest płatny

Z prenumeratą cyfrową lub papierową uzyskasz
bezpłatny dostęp do wszystkich treści.

Sprawdź ofertę prenumeraty

Zaloguj się |  Odblokuj kodem  | Prenumerujesz? – otrzymaj dostęp

comments powered by Disqus