Urząd przyjazny mieszkańcom to dobra inwestycja - wywiad z Hubertem Teichertem

wydany w Przegląd Komunalny – 2019-2
  DRUKUJ

Urzędy coraz częściej starają się wychodzić naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom mieszkańców. By to się udawało, urzędnicy, a także ich przełożeni, powinni podjąć pewien wysiłek. Co zrobić, by mieszkaniec wyszedł z urzędu zadowolony, a urzędnik miał poczucie dobrze wykonanej pracy? Z Hubertem Teichertem, trenerem i coachem – inicjatorem firmy szkoleniowej Teichert &Partners, Psychologia i Biznes – rozmawia Magdalena Bielak.

 

Czy obserwujecie Państwo zmiany w podejściu i postępowaniu urzędów wobec mieszkańców?

Jeszcze niedawno żyliśmy w czasach, w których urzędnicy byli traktowani jako część restrykcyjnego układu – jako „oni”, przeciwko którym stajemy my, obywatele. Doprowadziło to do sytuacji, w której społeczeństwo dawało sobie prawo do uczynienia z urzędników i u [...]

Dostęp do dalszej części artykułu jest płatny

Z prenumeratą cyfrową lub papierową uzyskasz
bezpłatny dostęp do wszystkich treści.

Sprawdź ofertę prenumeraty

Zaloguj się |  Odblokuj kodem  | Prenumerujesz? – otrzymaj dostęp

comments powered by Disqus