Zarządzanie reklamami w mieście inteligentnym

wydany w Przegląd Komunalny – 2018-5
  DRUKUJ

Jednym z istotniejszych wyzwań polskich miast – zwłaszcza tych, które aspirują do miana miasta inteligentnych – jest zrównoważone zarządzanie krajobrazem i przestrzenią. Te elementy środowiska mają duży wpływ na jakość życia mieszkańców oraz w znacznym stopniu decydują o charakterze miasta.

Pierwsze polskie miasta uchwaliły już uchwały krajobrazowe, kolejne kilkadziesiąt nad nimi pracuje. Wyzwaniem kolejnych miesięcy będzie efektywna obsługa deklaracji reklamowych oraz weryfikacja, czy właściciele reklam dostosowali się do postanowień uchwały krajobrazowej. Jak jednak pokazuje praktyka, cały czas wyzwaniem dla polskich miast są nielegalne reklamy w pasie drogi.

Przestrzenny chaos

Niestety, krajobraz i przestrzeń polskich miast są stale dewastowane przez różnego rodzaju rek [...]

Dostęp do dalszej części artykułu jest płatny

Z prenumeratą cyfrową lub papierową uzyskasz
bezpłatny dostęp do wszystkich treści.

Sprawdź ofertę prenumeraty

Zaloguj się |  Odblokuj kodem  | Prenumerujesz? – otrzymaj dostęp

comments powered by Disqus