Kategorie artykułów

Polecane artykuły:

Kranówka – bitwa na słówk(...)

Coraz więcej spółek wodociągowych zaczyna promować picie kranówki. Używamy przy tym coraz odważniejszych narzędzi PR-owych. Nie możemy jednak zapominać, że mamy przeciwko sobie mocnych przeciwników. Bitwa o promocję kranówki to przede wszystkim bitwa na słowa. Każde słowo jest ważne i każde może być użyte przeciwko nam. Wodociągi Kieleckie nie są wyjątkiem, gdyż promują picie kranówki w postaci nieprzetworzonej, niefiltrowanej. W promocję zdrowej wody prosto z sieci mocno angażują s(...)
»

Czy dialog techniczny uws(...)

Do częstych nowelizacji ustawy Prawo zamówień publicznych (P.z.p.) zdążyliśmy się już przyzwyczaić. Ostatnia weszła w życie 20 lutego br. Wśród licznych zmian można znaleźć grupę zapisów, które będą miały największe zastosowanie w przygotowaniu zamówień na koncesje na roboty budowlane lub usługi oraz na partnerstwo publiczno-prywatne (PPP). Natchnieniem dla polskiego ustawodawcy stała się Dyrektywa 2004/18/WE z 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udziela(...)
»