Nie kupuj kota w worku

wydany w Przegląd Komunalny – 2006-1
  DRUKUJ
Jedną z form marketingowych służących zwiększeniu sprzedaży jest danie klientowi do ręki oferowanego towaru. Podobny charakter ma przekazywanie firmom komunalnym specjalistycznych pojazdów do przetestowania w warunkach „bojowych”.

Fot. 1. Śmieciarka z zabudową firmy ECO CEL typu Medium na podwoziu DAF LF 55.220.

Zasadniczą zaletą takich testów jest to, że producent czy dystrybutor sprzętu stwarza potencjalnemu klientowi możliwość przekonania się, niejako na własnej skórze, czego może oczekiwać od oferowanego pojazdu. Poza tym zwiększa przez to swoją wiarygodność. Gdy pojazd sprawdzi się w praktyce, łatwiej namówić potencjalnego kupca do jego kupna. Wypróbowanie sprzętu prz [...]
Dostęp do dalszej części artykułu jest płatny

Z prenumeratą cyfrową lub papierową uzyskasz
bezpłatny dostęp do wszystkich treści.

Sprawdź ofertę prenumeraty

Zaloguj się |  Odblokuj kodem  | Prenumerujesz? – otrzymaj dostęp

comments powered by Disqus