Jakie korzyści biznesowe wynikają z realizacji CSR?

wydany w Ecomanager – 2010-6
  DRUKUJ

 

Dobrowolne uwzględnianie aspektów społecznych, ekonomicznych, etycznych oraz tych związanych z ochroną środowiska w prowadzeniu biznesu (tzw. społeczna odpowiedzialność biznesu – CSR) to nie tylko obowiązujący trend, ale dynamicznie rozwijająca się dyscyplina. Dążenie do zbudowania wzajemnego zaufania i przejrzystości zarówno w relacjach z otoczeniem zewnętrznym, jak i środowiskiem wewnętrznym organizacji staje się dziś sposobem na prowadzenie biznesu. Czy wdrażanie tego typu rozwiązań w przedsiębiorstwie może przynieść jakieś korzyści?
 
Anna Żyła,
główny ekolog Banku,
Dostęp do dalszej części artykułu jest płatny

Z prenumeratą cyfrową lub papierową uzyskasz
bezpłatny dostęp do wszystkich treści.

Sprawdź ofertę prenumeraty

Zaloguj się |  Odblokuj kodem  | Prenumerujesz? – otrzymaj dostęp

comments powered by Disqus