Kwestionariusz ecomanagera

wydany w Ecomanager – 2010-6
  DRUKUJ

 

 
O tym, że konieczne jest przekonywanie społeczeństwa, iż każde drobne działanie ma wpływ na środowisko, a zakup droższych, ale ekologicznych produktów jest ekonomicznie opłacalne, opowiada Agnieszka Łyczak, kierownik ds. rozwoju rynku w firmie BASF.
 
Oszczędzam energię w domu:
Wyłączam zbędne oświetlenie, odłączam od kontaktu ładowarkę do telefonu i telewizor. Gdy wyjeżdżam na kilka dni z domu, zmniejszam temperaturę kaloryferów. Czy można więcej? Na pewno. Ważne jednak jest to, by mieć świadomość celu, w jakim to wszystko robimy, oraz zachować umiar i zdrowy rozsądek.
 
Poruszam się ekologicznymi środkami transportu:
Chciałabym, ale nie. Jeśli ekologiczne auta staną si [...]
Dostęp do dalszej części artykułu jest płatny

Z prenumeratą cyfrową lub papierową uzyskasz
bezpłatny dostęp do wszystkich treści.

Sprawdź ofertę prenumeraty

Zaloguj się |  Odblokuj kodem  | Prenumerujesz? – otrzymaj dostęp

comments powered by Disqus